Mika

Saunailtaan tulijat: ottakaa oma pyyhe mukaan. Syömisiä ei ole tilattu erikseen, mutta jokainen voi hakea respasta jotain rasvaista mättöä, jos haluaa.

Morjens!

WC Hätärin 25-vuotisjuhlapelit ja saunat järjestetään perjantaina 3.5.2023. Paikkana taas Arena Center Myllypuro.

Yleisön pyynnöstä otettiin pikkukenttä 17.30-19.00. Jos tulee porukkaa paljon, niin jaetaan pienempiin jengeihin.

Sauna sitten 19-21.

Myös entiset pelaajat ovat tervetulleita, kun on vähän niin kuin juhlavuosi. Jos joku keksii jotain hyvää ohjelmaa vielä tähän jatkoksi tai yhteyteen, niin ei muuta kuin toteuttamaan!

Mika, Mikko ja Poul

Kausimaksut

Yhdistyksen kulubudjetti tälle pelikaudelle on n. 3900 eur, josta kenttämaksuja 3600 ja pankkikuluja 300. Kenttämaksut perustuvat nykyiseen tuntihintaan 70 e, joka tällä pelikaudella veloitetaan meiltä 51 kertaa (joulupäivänä halli on kiinni).

Tämä kulupotti katetaan jäsen- ja kausimaksuilla. Vanhaan malliin kaikki ilmoittautuneet maksavat jäsenmaksun 20 e ja sen lisäksi kausimaksun.

Mukana ringissä on 12 pelaajaa, joista yhdelle on myönnetty pieni alennus (-20%) säännöllisten iltavuorojen vuoksi.

Näin ollen odotan seuraavia maksusuorituksia:

Karvonen Ossi 20+250 = 270
Honkala Sauli 20+310=330
Isopahkala Tommi 330
Kanerva Marko 330
Lindberg Tomas 330
Lindqvist Poul 330
Nuottokari Jaakko 330
Ojala Mikko 330
Paappanen Eelis 330
Paappanen Mika 330
Pasanen Janne 330
Pelkonen Sauli 330

Pankkitili on FI35 1400 3000 1065 40

Käytä viitettä! Viitenumerot löytyvät mm. alempaa näistä viesteistä.

Maksun voit osittaa haluamallasi tavalla, mutta muista nyt hemmetti laittaa ne kaikki osasuoritukset jo valmiiksi sinne verkkopankkiin tuleville kuukausille!

Saa suorittaa. Elokuun hallimaksu pitäisi nääs jo hoitaa...

Terv. MP3

Ps. Tilinpäätös 22-23 on työn alla. Aikaisemmat tilinpäätökset ovat tilkkarilla tsekattavana.

Mielestäni yksi pelaaja mahtuisi rinkiin vielä. Jos tiedät jonkun, niin houkuttele mukaan!

Mika

Honkala, Karvonen, Lindberg, Ojala, Pasanen, Pelkonen, Paappanen E ovat maksaneet ainakin osittain kausimaksunsa.

Jos nimeäsi ei ole tuossa listassa, surffaapa verkkopankkiisi ja ohjelmoi Hätärin kausimaksut sinne paikoilleen, ettei unohdu!

koko maksu siis 330 eur, saa osittaa.

Pankkitili on FI35 1400 3000 1065 40
Käytä viitettä! Viitenumerot löytyvät mm. alempaa näistä viesteistä.

.MP3

Sauli ilmoittautui in

mahdollisesti myöhässä

Moikka sählyistä!

1.8. alkoi yhdistyksen uusi toimintakausi ja sitä varten täytyy kohtapuoliin jo keräillä taas jäsenmaksuja.

Toivonkin, että ilmoitat minulle -- mahd. pian -- jos ET AIO jatkaa sählyjä tulevalla kaudella, niin tiedän kutsua perintätoimiston pojat takaisin ennen kuin on liian myöhäistä.

Yhteydenottotapoja on useita: 1) vastaus tähän viestiin Nimenhuudossa, 2) meili osoitteeseen mika(piste)paappanen(miuku)gmail(piste)com, 3) viesti numeroon 0405729931.

Hop hop!

PS. tää taitaa olla meidän 25. pelikausi kaikkiaan... juhlan paikka jossain vaiheessa?

Mika

Ilmoituksia poisjäänneistä ei ole tullut, joten oletan, että kaikki viime kaudella mukana pyörineet ovat mukana jatkossakin.

Vielä tiedustelu mahdollisista alennuksista kausimaksuun. Jos tiedät jo ETUKÄTEEN, että joudut töiden, perheasioiden tms. vuoksi olemaan jotakuinkin SÄÄNNÖLLISESTI pois maanantain peleistä, voidaan myöntää kausimaksuun pieni alennus.

Pyydän näistäkin hakemuksen minulle em. tavoilla parin päivän sisällä. Tällä viikolla on nimittäin eräpäivä elokuun maksulle AC.lle ja olisi hyvä saada tilille tietysti vähän fyrkkaa sitä varten.

Palaan tarkkoihin summiin, kun saan noi alennukset tietooni.